Preview Mode Links will not work in preview mode

Podcast om salg og service til hotelbranchen.

Velkommen til min podcastserie for hoteller og konferencecentre. Du får gratis viden og konkrete metoder til at booste salget og gæsteoplevelsen på hele hotellet.

Lær blandt andet om:

  • Få styr på gæsterejsen og boost servicen
  • Intelligent mersalg
  • Sådan sælger du dyrere værelser
  • Luk flere bookinger
  • Mersalg til konferencegæster
  • Receptionen som servicebooster
  • Gensalg
  • Kunsten at opsøge gæsterne
  • Det gode værtskab

Podcasten er til dig der arbejder med gæster - og som har lyst til at gøre dit job endnu mere udfordrende. Få mere viden på hotelbooster.com


Seneste episode


Sep 24, 2023

Når markedet dykker...

Skal vi være bedre til at lukke salget.

Når kunderne bliver mere fokuseret på pris...

Skal vi være bedre til at afdække behov.

Når kunderne har sværere ved at beslutte sig...

Skal vi være bedre til at hjælpe dem.

I denne episode får du syv konkrete værktøjer til at øge din hitrate. Du får masser at eksempler og måske lidt provokation til at tænke anderledes i dit salg af konferencer.

Hør bla. om hvor dan du ka optimere dit salg og dermed komme foran konkurrenterne ved at:

  1. Svare hurtigere - for at imponere kunden og være den første de taler med
  2. Screene kunderne - for at undersøge hvem du skal kontakte først
  3. Prioritere de sager du får ind - for at blive endnu mere effektiv
  4. Vælge den rette kommunikationskanal - så du bruger din tid bedst - og på de rette kunder
  5. Lukke salget - når det giver mening - for at minimere risikoen for at kunden kontakter konkurrenterne
  6. Skrive det perfekte tilbud - i stedet for at bede bookingsystemet om at spytte en masse betingelser ud
  7. Gennemgå tilbudet sammen med kunden - for at holde fast of for at sikre, at dit tilbud er det mest attraktive.

Dette og mange andre tips kan du få i denne episode med fokus på at øge din hitrate.

Få endnu mere salgsinspiration på http://salgspodcast.dk - her er salgsinspiration for "alle" sælgere og alle brancher - og du kan sikkert bruge meget af det i dir arbejde på hotellet.

Tak fordi du lytter med :-)