Jan 28, 2020
Jeg lytter...
Det er det første Peter Feddersen, GM på Schæffergården svarer, da jeg spørger ham om, hvad han gør for at få medarbejderne til at yde den gode service - samtidig med at mersalget kører fantastisk.
Jeg har inviteret Peter i studiet til en lang og værdifuld snak om hvordan han på fem år har udviklet Schæffergårdens bundlinje ved at arbejde med salg og service.
Hør bla. om:
Slidt. Klassisk. Hyggeligt.
Lad os bare være ærlige: Konferencecentrets 70 værelser er ikke nye - og de står overfor en renovering - men hvorfor ligger Peter ikke søvnløs over det?
Fordi han har kontrol over to væsentlige ting: Salget og oplevelsen.
I denne lange og spændende podcast fortæller Peter om hvad han og resten af Schæffergårdens team har gjort de seneste år, for at optimere gæstens oplevelse - på trods af de lidt ældre værelser.
Du kan også høre om hvordan mersalget både giver bundlinjen et markant løft samtidig med at gæsterne bliver endnu gladere.
Nøgelordene er ikke overraskende "styring, engagement, involvering og opfølgning" - men det er ikke alle der får samme succes som de har fået på Schæffergården...
..og her får du 90 minutters konkret inspiration til dit eget hotel.
Tak fordi du lytter med :-)