Mar 24, 2019
Ja, jeg kan ikke regne, for dette er ikke episode 19 - som jeg eller siger - det er kun nummer 18...
Nå, men i denne episode forsøger jeg at inspirere dig til to ting:
1. At yde den bedste service til dine konferencegæster
2. At sikre at alle køber nok når de spiser a la carte
Jeg ved, at det er svært at være personlig og kommunikerende med alle 200 frokostspisende konferencegæster - men jeg ved også, at der er masser af mulighed for at være en bedre vært i mange situationer.
Lyt til hvordan en hotelkæde med masser af konferencegæster fik inspiration fra Søllerød Kro - og om hvordan de boostede serviceoplevelsen til frokost. Hør også om hvordan du ikke snyder dig selv og gæsten for fx mersalg af drikkevarer osv. til frokosten.
Vil du have mere inspiration om salg og service? Der er altid masser af videoer på https://youtube.com/playlist?list=PLdIOZ1KYWxC1x6zLmiQ3uFzRYg1EbF8U-