Preview Mode Links will not work in preview mode

Ny inspiration til hotel- og oplevelsesindustrien

Velkommen til Hotelboosters podcastserie med hotelekspert Leon Birdi.

Her får du gratis tips og tricks til at booste salget og gæsteoplevelsen på alle fronter.

Uanset om du arbejder på et hotel, en restaurant eller et konferencecenter - eller et helt fjerde sted i hospitalitysektoren - så får du masser af konkrete tips til at gøre det en tand bedre.

Lær blandt andet om:

GX - Guest Experience der virker, mersalg på den intelligente måde, kunderejsen, booking-tips, receptionen som servicebooster, gensalg, servicehjulet, kunsten at opsøge gæsterne...

...og meget, meget mere.

Podcasten er til dig der arbejder med gæster - og som har lyst til at gøre dit job endnu mere udfordrende. Kort sagt, så bliver mange jobfunktioner jo til rutine efter en stund. Men det at arbejde med service, med at gøre gæsterne ekstra glade, med at få dem til at skrive gode anmeldelser på Tripadvisor... Det kræver en daglig indsats som aldrig bliver rutine. Til gengæld gør det øgede fokus på gæsteoplevelsen din virksomhed sundere.

Kombineret med fokus på værdiskabende og intelligent mersalg, så har du en cocktail der er svær at kopiere.

Lad blot konkurrenterne bygge nye, flotte hoteller - de kan ikke true dig, så længe du har styr på gæsterejsen.

Tak for din interesse - og god fornøjelse.

Besøg min YouTube-kanal og se gratis træningsvideoer 

Mar 24, 2019

Ja, jeg kan ikke regne, for dette er ikke episode 19 - som jeg eller siger - det er kun nummer 18 :-)

Nå, men i denne episode forsøger jeg at inspirere dig til to ting:

1. At yde den bedste service til dine konferencegæster

2. At sikre at alle køber nok når de spiser a la carte

Jeg ved, at det er svært at være personlig og kommunikerende med alle 200 frokostspisende konferencegæster - men jeg ved også, at der er masser af mulighed for at være en bedre vært i mange situationer.

Lyt til hvordan en hotelkæde med masser af konferencegæster fik inspiration fra Søllerød Kro - og om hvordan de boostede serviceoplevelsen til frokost. Hør også om hvordan du ikke snyder dig selv og gæsten for fx mersalg af drikkevarer osv. til frokosten.

Vil du have mere inspiration om salg og service? Der er altid masser af gratis tips på http://birdi.dk/blog - vel mødt!