Preview Mode Links will not work in preview mode

Podcast om salg og service til hotelbranchen.

Velkommen til min podcastserie for hoteller og konferencecentre. Du får gratis viden og konkrete metoder til at booste salget og gæsteoplevelsen på hele hotellet.

Lær blandt andet om:

  • Få styr på gæsterejsen og boost servicen
  • Intelligent mersalg
  • Sådan sælger du dyrere værelser
  • Luk flere bookinger
  • Mersalg til konferencegæster
  • Receptionen som servicebooster
  • Gensalg
  • Kunsten at opsøge gæsterne
  • Det gode værtskab

Podcasten er til dig der arbejder med gæster - og som har lyst til at gøre dit job endnu mere udfordrende. Få mere viden på hotelbooster.com


Seneste episode


Jan 28, 2020

Jeg lytter...

Peter Feddersen SchæffergårdenDet er det første Peter Feddersen, GM på Schæffergården svarer, da jeg spørger ham om, hvad han gør for at få medarbejderne til at yde den gode service - samtidig med at mersalget kører fantastisk.

Jeg har inviteret Peter i studiet til en lang og værdifuld snak om hvordan han på fem år har udviklet Schæffergårdens bundlinje ved at arbejde med salg og service.

Hør bla. om:

  1.  Sådan fastholder jeg mine medarbejdere
  2. Måden vi yder personlig service på
  3. Hvad Servicelovers gør for motivationen
  4. Sådan bruger vi servicemålinger til optimering
  5. OTA'er er dyre - sådan styrer vi udenom
  6. Hvordan housekeeping yder den gode service
  7. Vores mersælgende teknikere...
  8. Derfor fik vi succes med mersalg
  9. Sodavand i konferencen er en guldgrube - hvorfor gjorde vi det ikke før?
  10. Sådan omstiller vi os når gæstesammensætningen skifter
  11. Peters anbefalinger til kollegerne i branchen

 

Slidt. Klassisk. Hyggeligt.

Lad os bare være ærlige: Konferencecentrets 70 værelser er ikke nye - og de står overfor en renovering - men hvorfor ligger Peter ikke søvnløs over det?

Fordi han har kontrol over to væsentlige ting: Salget og oplevelsen.

I denne lange og spændende podcast fortæller Peter om hvad han og resten af Schæffergårdens team har gjort de seneste år, for at optimere gæstens oplevelse - på trods af de lidt ældre værelser.

Du kan også høre om hvordan mersalget både giver bundlinjen et markant løft samtidig med at gæsterne bliver endnu gladere.

Nøgelordene er ikke overraskende "styring, engagement, involvering og opfølgning" - men det er ikke alle der får samme succes som de har fået på Schæffergården...

..og her får du 90 minutters konkret inspiration til dit eget hotel.

Tak fordi du lytter med :-)