Oct 16, 2018
Receptionen og den excellente service
I denne episode kan du høre mig gå (lidt) amok over hvor lidt der skal til for at booste hotellets reception - både når gæsterne ankommer og når de checker ud.
Du kan bla. høre om hvordan en banal oplevelse på Bispebjerg Hospital sætter de fleste check-in oplevelser til...
Oct 8, 2018
Receptionen skal sælge mere - meget mere - og samtidig yde fantastisk service.
I denne episode går jeg lidt videre med snakken om mersalg i receptionen. I episode 13 kunne du høre om opsalg af værelser - og i denne taler jeg om alt det andet:
Udlejning af cykler
Salg af parkering
Salg af morgenmad
Booking af borde i...
Aug 26, 2018
Fra bekræftelse til ankomst...
I denne korte podcast udfordrer jeg dig på, om du har helt styr på din planlægning. Jeg ved godt, at du har styr på logistik, lokaler og alt det praktiske - men har du også kontrol over kunderne, så de ikke står og mangler noget?
Der er tre fordele ved at styre...
Jul 12, 2018
Denne episode er muligvis den vigtigste af dem alle. Den omhandler nemlig det ene område, hvor du med den mindste indsats kan skabe det største resultat:
Opsalg af værelser.
Betalt opgradering.
Room upsell.
Kært barn har mange navne - og årsagen til at jeg fremhæver denne disciplin som den måske vigtigste er...
Jul 4, 2018
Du skal ha' snor i dine tilbud.
I denne episode vender jeg op og ned på din måde at lave tilbud på. Du kommer til at blive lidt provokeret - men jeg er sikker på, at du kan se fidusen, når jeg fx gennemgår:
Derfor er ordet "tilbud" forbudt
Derfor skal du holde fast i kunden i hele tilbudsfasen
Sådan opbygger du...