Preview Mode Links will not work in preview mode

Ny inspiration til hotel- og oplevelsesindustrien

Velkommen til Hotelboosters podcastserie med hotelekspert Leon Birdi.

Her får du gratis tips og tricks til at booste salget og gæsteoplevelsen på alle fronter.

Uanset om du arbejder på et hotel, en restaurant eller et konferencecenter - eller et helt fjerde sted i hospitalitysektoren - så får du masser af konkrete tips til at gøre det en tand bedre.

Lær blandt andet om:

GX - Guest Experience der virker, mersalg på den intelligente måde, kunderejsen, booking-tips, receptionen som servicebooster, gensalg, servicehjulet, kunsten at opsøge gæsterne...

...og meget, meget mere.

Podcasten er til dig der arbejder med gæster - og som har lyst til at gøre dit job endnu mere udfordrende. Kort sagt, så bliver mange jobfunktioner jo til rutine efter en stund. Men det at arbejde med service, med at gøre gæsterne ekstra glade, med at få dem til at skrive gode anmeldelser på Tripadvisor... Det kræver en daglig indsats som aldrig bliver rutine. Til gengæld gør det øgede fokus på gæsteoplevelsen din virksomhed sundere.

Kombineret med fokus på værdiskabende og intelligent mersalg, så har du en cocktail der er svær at kopiere.

Lad blot konkurrenterne bygge nye, flotte hoteller - de kan ikke true dig, så længe du har styr på gæsterejsen.

Tak for din interesse - og god fornøjelse.

Besøg min YouTube-kanal og se gratis træningsvideoer 

Jan 28, 2020

Jeg lytter...

Peter Feddersen SchæffergårdenDet er det første Peter Feddersen, GM på Schæffergården svarer, da jeg spørger ham om, hvad han gør for at få medarbejderne til at yde den gode service - samtidig med at mersalget kører fantastisk.

Jeg har inviteret Peter i studiet til en lang og værdifuld snak om hvordan han på fem år har...


Jan 22, 2020

Hvad synes du om OTA'erne?
Mange hoteldirektører og andre ledere har et ambivalent forhold til fx Booking.com og Hotels.com. På de ene side er det dem der har gæsternes opmærksomhed, fordi de store OTA'er dominerer Google.

styr uden om ota

På den anden side er det surt at aflevere 15, 18 eller 20% af sin omsætning - og samtidigt...