Preview Mode Links will not work in preview mode

Ny inspiration til hotel- og oplevelsesindustrien

Velkommen til Hotelboosters podcastserie med hotelekspert Leon Birdi.

Her får du gratis tips og tricks til at booste salget og gæsteoplevelsen på alle fronter.

Uanset om du arbejder på et hotel, en restaurant eller et konferencecenter - eller et helt fjerde sted i hospitalitysektoren - så får du masser af konkrete tips til at gøre det en tand bedre.

Lær blandt andet om:

GX - Guest Experience der virker, mersalg på den intelligente måde, kunderejsen, booking-tips, receptionen som servicebooster, gensalg, servicehjulet, kunsten at opsøge gæsterne...

...og meget, meget mere.

Podcasten er til dig der arbejder med gæster - og som har lyst til at gøre dit job endnu mere udfordrende. Kort sagt, så bliver mange jobfunktioner jo til rutine efter en stund. Men det at arbejde med service, med at gøre gæsterne ekstra glade, med at få dem til at skrive gode anmeldelser på Tripadvisor... Det kræver en daglig indsats som aldrig bliver rutine. Til gengæld gør det øgede fokus på gæsteoplevelsen din virksomhed sundere.

Kombineret med fokus på værdiskabende og intelligent mersalg, så har du en cocktail der er svær at kopiere.

Lad blot konkurrenterne bygge nye, flotte hoteller - de kan ikke true dig, så længe du har styr på gæsterejsen.

Tak for din interesse - og god fornøjelse.

Besøg min YouTube-kanal og se gratis træningsvideoer 

Apr 8, 2019

Skål og nyd aftensmaden

Skål!

Det er blevet aften og gæsterne er sultne. De skal hygge sig, fordøje dagens indtryk hvadenten det er kursus, møde, spa eller en dag på landevejen.

I denne episode taler jeg om både de individuelle gæster, altså business- og leisuregæsten, som du nok har nemt ved at sælge mere til. Alligevel oplever jag jævnligt, at restauranter glemmer at spørge til banale ting som en drink før maden - og det får du et par tips til.

Når det drejer sig om de store grupper, som måske fylder mest på dit hotel, så er det straks sværere... Eller rettere sagt: Du tror det er svært, men det er faktisk ikke rigtigt. Du kan snildt kombinere den gode service og et intelligent mersalg, hvis du planlægger og fokuserer.

Så glæd dig til en kort episode med fokus på blandt andet:

Drinks før maden
Salg til individuelle og grupper
Sådan skal dit menukort se ud hvis du vil sælge mere dessert
Send dem i baren - og sælg mere
Hvorfor forret + hovedret er bedre end hovedret + dessert

God fornøjelse - og se evt. denne video om samme emne :-)