Preview Mode Links will not work in preview mode

Ny inspiration til hotel- og oplevelsesindustrien

Velkommen til Hotelboosters podcastserie med hotelekspert Leon Birdi.

Her får du gratis tips og tricks til at booste salget og gæsteoplevelsen på alle fronter.

Uanset om du arbejder på et hotel, en restaurant eller et konferencecenter - eller et helt fjerde sted i hospitalitysektoren - så får du masser af konkrete tips til at gøre det en tand bedre.

Lær blandt andet om:

GX - Guest Experience der virker, mersalg på den intelligente måde, kunderejsen, booking-tips, receptionen som servicebooster, gensalg, servicehjulet, kunsten at opsøge gæsterne...

...og meget, meget mere.

Podcasten er til dig der arbejder med gæster - og som har lyst til at gøre dit job endnu mere udfordrende. Kort sagt, så bliver mange jobfunktioner jo til rutine efter en stund. Men det at arbejde med service, med at gøre gæsterne ekstra glade, med at få dem til at skrive gode anmeldelser på Tripadvisor... Det kræver en daglig indsats som aldrig bliver rutine. Til gengæld gør det øgede fokus på gæsteoplevelsen din virksomhed sundere.

Kombineret med fokus på værdiskabende og intelligent mersalg, så har du en cocktail der er svær at kopiere.

Lad blot konkurrenterne bygge nye, flotte hoteller - de kan ikke true dig, så længe du har styr på gæsterejsen.

Tak for din interesse - og god fornøjelse.

Besøg min YouTube-kanal og se gratis træningsvideoer 

Jul 4, 2018

Du skal ha' snor i dine tilbud.

I denne episode vender jeg op og ned på din måde at lave tilbud på. Du kommer til at blive lidt provokeret - men jeg er sikker på, at du kan se fidusen, når jeg fx gennemgår:

Derfor er ordet "tilbud" forbudt

Derfor skal du holde fast i kunden i hele tilbudsfasen

Sådan opbygger du det gode tilbud efter BALA-modellen

Sådan undgår du at prisen kommer til at fylde for meget

Sådan afdækker du de vigtigste behov

Jeg tæver også de etablerede og dovne udbydere af hotelsystemer - det være sig Opera, Spectra og Picasso mfl. - fordi deres systemer ikke er tidssvarende - og fordi det betyder, at tilbudsgivningen bliver tung, hvis du ønsker at tilrette dine tilbud efter min formel.

Det jeg egentlig bare siger i denne 22 minutter korte podcast er: Den måde som mange arbejder med tilbud på, er forkert, gammeldags og ikke-sælgende.

Så om 22 minutter har du faktisk mere viden om tilbudsgivning og -styring end de fleste.

Er du klar?

Tak fordi du lytter med - tak fordi du deler med dine kolleger.

Mere podcast? Lyt med på Sælg For Helvede - min podcast for sælgere