Preview Mode Links will not work in preview mode

Ny inspiration til hotel- og oplevelsesindustrien

Velkommen til Hotelboosters podcastserie med hotelekspert Leon Birdi.

Her får du gratis tips og tricks til at booste salget og gæsteoplevelsen på alle fronter.

Uanset om du arbejder på et hotel, en restaurant eller et konferencecenter - eller et helt fjerde sted i hospitalitysektoren - så får du masser af konkrete tips til at gøre det en tand bedre.

Lær blandt andet om:

GX - Guest Experience der virker, mersalg på den intelligente måde, kunderejsen, booking-tips, receptionen som servicebooster, gensalg, servicehjulet, kunsten at opsøge gæsterne...

...og meget, meget mere.

Podcasten er til dig der arbejder med gæster - og som har lyst til at gøre dit job endnu mere udfordrende. Kort sagt, så bliver mange jobfunktioner jo til rutine efter en stund. Men det at arbejde med service, med at gøre gæsterne ekstra glade, med at få dem til at skrive gode anmeldelser på Tripadvisor... Det kræver en daglig indsats som aldrig bliver rutine. Til gengæld gør det øgede fokus på gæsteoplevelsen din virksomhed sundere.

Kombineret med fokus på værdiskabende og intelligent mersalg, så har du en cocktail der er svær at kopiere.

Lad blot konkurrenterne bygge nye, flotte hoteller - de kan ikke true dig, så længe du har styr på gæsterejsen.

Tak for din interesse - og god fornøjelse.

Besøg min YouTube-kanal og se gratis træningsvideoer 

Jul 1, 2018

Kunden skal skrive under!

Salgsprocessen er en kompleks størrelse. Der skal undersøges priser. Der skal prøvespises og -soves. Direktøren skal høres. Du skal sende et tilbud. Du skal følge op. Der skal ske masser af ting - men det kan sommetider gøres nemmere, hurtigere og mere effektivt!

I denne episode får du tips til at opnå mere salg. Du kan bla. høre om:

Sådan lukker jeg flere ordrer

At stoppe shopperen

At sælge uden tilbud

Screening af kunder og sager

Prioritering der øger din effektivitet

Derfor skal alle kunder ikke have samme service i salgsfasen

At sælge via mail, telefon og møder

Du bestemmer!

Hele fidusen i bookingfasen er at du skal styre. Jeg forsøger at provokere dig lidt i denne episode, så du bliver lidt mere sælger og lidt mindre pleaser. Jeg ved godt, at du er i servicebranchen - men det er ikke altid en fordel at være høflig og lyttende. Nogle gange bliver både kunden og du meget gladere for en mere styret og kontrolleret tilgang til salget - og det får du tips til i denne episode.

Tak fordi du lytter med.

Tak fordi du deler med kollegerne.

Tak for din feedback - fx på iTunes 

Tak :-)

Mere podcast? Lyt med på Sælg For Helvede - min podcast for sælgere